Volgers

27 jun 2012

Zomers kaartje

Goedemorgen allemaal
Gister dit kaartje zomerse kaartje gemaakt. De Challenge bij een hoop inspiratie challengeblog luidt maak een zomers kaartje, dat vondt ik zo wel een leuk idee met die jurkjes.
En de challenge bij hobbyvision luidt gebruik een 3 d plaatje.
Dit is het geworden.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de challenge van:
http://eenhoopinspiratiechallenge.blogspot.de/2012/06/nieuwe-uitdaging-maak-een-zomers.html

http://hobbyvisiondt.blogspot.de/2012/06/challenge-5-3d-plaatje.html.
Allemaal een fijne dag.
Liefs Jackelien

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje!
    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is leuk gedaan Jackelien,wat een mooi lint heb je gebruikt prachtig.
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk en vrolijk kaartje met die zomer jurkjes.
    Leuk dat je mee doet met de Challenge van E H I

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jackelien,

    wauw zeg, wat een leuke kaart. Ik vroeg me af of het echt heel kleine mini-jurkjes zijn of dat je en supergrote kaart had gemaakt. Maar toen ik hem va dichtbij bekeek zag ik dat het kleine jurkjes zijn. Ik vind hem super. Leuk dat je meedoet met EHI!!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie zomerse jurkjes, prachtige kaart!
    bedankt voor je deelname aan de challenge van EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jackelien,
    Wat een prachtig kaartje is dit geworden zeg! Vind hem erg leuk met die jurkjes en dat lint met strikjes! Echt een kaart voor een dame! Bedankt voor het meespelen in de Challenge van HobbyVision en veel succes. Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi zomers kaartje Jackelien!

    Leuk dat je meedoet met onze HobbyVision Challenge.

    Liefs Jenine

    BeantwoordenVerwijderen