Volgers

4 jul 2012

Een nieuwe ster

Goedemorgen Lieve Bloglezers
Allereerst heb ik een heel leuk nieuwtje ik ben uitgekozen om in het designteam te komen van srapkaartchallenge
Hou het in de gaten binnenkort begint de eerste challenge. Tevens staat er op de site een leuke candy als je nog een gokje wil wagen het kan tot 10 juli.
Dan mijn tweede leuke berichtje gister voor de tweede keer tante geworden.
Daarvoor dit leuke kaartje gemaakt. Vanmiddag gaan we samen met de kids het kleine wonder bewonderen.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de challenge van AnMaCreatief
Zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat. Lees de reacties met veel plezier.
Iedereen een fijne dag en tot de volgende post.

9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Jackelien leuk voor je dat je uitgekozen bent als lid van het designteam van Scrapkaartchallenge.
    Dan nog een neefje erbij jou week kan niet meet stuk leuke naam Thomas
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je plek in het designteam en gefelciteerd met je neefje thomas je hebt een mooi felicitatie kaartje gemaakt!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met het Dt schap en je neefje Thomas. Een mooie naam....
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jackelien,

    wat een leuke nieuwtjes. Eerst gefeliciteerd met je DT-schap.Wat gaaf zeg!! En dan hel hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe neefje!
    Prachtig leuk kaartje heb je voor Thomas gemaakt!
    Enig dat girafje met de baby om zijn nek!!

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat met je DT-schap.
    Wat een superleuk en vrolijk kaartje heb je gemaakt. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dubbele felicitaties voor jou Jackelien! Wat leuk dat je mijn blog hebt gevonden en volger bent geworden. En nu weet ik jou ook te vinden! Ik heb er sinds een paar weken ook een neefje bij. Leuke he, die kleine hummeltjes. Ontzettend mooie kaart heb je gemaakt! Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jackelien, ben ik weer. Op de een of andere manier luktt het me maar niet om jouw volger te worden... Iets met de url of zo? Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een eer voor Thomas om zo'n mooi kaartje voor zijn geboorte te krijgen.

    Fijn dat je meedoet met de challenge bij AnMaCreatief!

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige babykaart! Ik vind het ook altijd leuk om de naam van het kindje erop te zetten...
    Gezellig dat je meedoet met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen