Volgers

16 jul 2012

hartelijk gefeliciteerd

Goedemorgen Dames
Dit kaartje heb ik deze week gemaakt althans het borduurwerk en gister verder afgemaakt.
De opdracht bij het blog van creaine is maak een kaartje met het patroon van christa.
Nou had ik zelf niet zo'n patroon en Cindy was zo lief om mij er een te mailen.
(dankje wel Cindy).
Over een week hebben we een fesstje van mensen wat 40 jaar getrouwd zijn ik denk dat ik dit kaartje er maar bij doe.

Dit kaartje doet mee aan de challenge van creaine scrap en borduurblog
Allemaal een fijne dag en tot snel.
Liefs Jackelien

4 opmerkingen:

  1. Leuk dat je met dit kaartje meedoet aan de challenge op mijn blog. Succes.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart is dit geworden

    Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Scrap en Borduurblog, en veel succes gewenst

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is super geworden! Leuk dat je meedoet met de challenge! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Jackelien, ik zie dat jou volgers ook nog steeds niet te zien zijn, je wordt er toch gek van het duurt bij mij ook al zo lang soms denk ik wel eens het komt nooit meer goed..........................Ja lief hè van Cindy dat ze je heeft geholpen???
    Het is als mijn dochter ook een héle lieve schat hoor niets is haar teveel. Je kaart is prachtig geworden schitterend geborduurd, het is een plaatje.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen