Volgers

29 jan 2013

kerstkaart

Goedemorgen lieve bloglezers

Dank jullie wel voor de geweldige reacties op mijn vorige kaart.
Deze kaart heb ik gemaakt naar aanleiding van de schets bij CCWS
Ik heb gekleurd met mijn derwent potloden het papier komt uit een blokje van de kruidvat,
de stempel komt uit mijn voorraad magnolia's.hihi.
Dit is het geworden

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de volgende challenges

* Crea Paleis maak een scrap

* Christmas challenges with sketches schets

* Christmas card all year round alles mag

* Midweek Magnolia alles mag

Ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden?
Lees de reacties met veel plezier.
Liefs Jackelien

15 opmerkingen:

  1. Hoi Jackelien, wat een prachtige kerstkaart, mooi in deze warme kleuren. Ook heel mooi ingekleurd.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Jackelien, mooie kleuren
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kerstkaart Jackelien,warme kleuren heb je gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi

    Leuk weer en deze magnolia is ook weer zo leuk.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja jij kunt even vooruit, leuk. Een mooie kaart heb je gemaakt, mooie kleuren ook. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kerstkaart weer Jackelien, ik vind hem prachtig geworden. Een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt. Leuk dat je mee doet met de challenge bij CCWS. Groetjes Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jackelien,
    wat leuk dat Tilda daar met haar lantaarntje door het donker loopt! Dat heb je ontzettend leuk bedacht!
    Supergedaan!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk kaartje Jackelien!
    Gezellig dat je meedoet met de challenge bij CCWS!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wonderful card, love Tilda and fab papers. Thanks for joining us at CCAYR.
    Hugs Sue W.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een mooi kerstkaartje hoor
    groeten lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kerstkaart, mooie kleuren heb je gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat je bij mij langs bent geweest, wat een bjoeties maak je! Groetjes Willemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen