Volgers

6 feb 2013

Valentijnsdoosje

Hallo lieve bloglezers

Het heeft even geduurd voordat er wat kwam maar ik ben er weer half.
Ik heb een slijmbeursontsteking in mijn linker schouder zit onder de diclofinac maar gelukkig is het mijn linker arm dus kan toch nog iets.
Ik heb dit doosje gemaakt voor valentijn.


Met deze creatie wil ik graag meedoen aan de volgende challenges
* Dutch Dare Card Challenges bingo lint/knopen/parels

* 2 sister challenge blog wit rood roze

* EHI Scrapkaarten challenge blog cadeau verpakking

* Creatieve Zebra valentijn



Ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden en ik hoop tot snel.
Liefs Jackelien

6 opmerkingen:

  1. so cute! I love the colors you used too. Thanks for joining us at Dutch Dare!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig doosje en sterkte met je schouder.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is heel mooi geworden.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi dat rood en dat lieveheersbeestje erop.
    Beterschap met je schouder.
    groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat mooi gemaakt Jackelien. , En sterkte met je schouder.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Auw dat is niet fijn een slijmbeursontsteking, hoop dat de pijn gauw minder wordt Jackelien. Je hebt een schitterend valentijnsdoosje gemaakt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen