Volgers

3 nov 2013

Candy!!

Hallo Lieve bloglezers.
Ik geef een leuke Candy weg. Wat het is blijft natuurlijk een verassing.
Maar er zal van alles in zitten.
Ik ben 3 november jarig en net als vorig jaar zou ik het
super leuk vinden om kaartjes te krijgen voor mijn verjaardag.
De mensen wat een kaartje sturen daarvan gaat de naam 2 keer in de pot.

Wat moet je doen voor de Candy.
* Wordt volger van mijn blog

* Laat een reactie achter

* Plaats mijn candy met link in de zijkant op jouw blog

* Degenen wat mij een kaartje willen sturen mogen een mailtje sturen naar
jackelienpouwels@hotmail.com

* De candy loopt tot 3 november.

Ik zou het ook superleuk vinden als ik wat meer volgers krijg
Dus zeg het voort.
Liefs Jackelien

9 opmerkingen:

  1. Hoi Jackelien wat leuk dat je Candy gaat weg geven
    Ik doe heel graag mee.
    Ik was al volger van je en nu staat ook jouw Candy in mijn Sitebar
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jackelien,
    natuurlijk doe ik me met je candy. En ik denk dat ik ergens je adres nog heb....zal eens kijken en anders mail ik je.
    Ik heb nog wel een tip. Volgers blijven terugkomen als je ook regelmatig bij hun een leuke reactie achterlaat. Voor wat hoort wat. Zo werkt het nu eenmaal.
    Ik zet hem in mijn sidebar. Wie weet krijg je er een boel volgers bij!Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou we gaan zeker meedoen hoor en ga je zeker een kaart sturen hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ook ik ben van de partij...

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je krijgt ook een kaartje van mij (adres heb ik)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga je een kaartje sturen, ik mail je voor het adres.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou ik doe weer mee hoor, superleuk dat je een candy weggeeft. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je volger bent geworden van mijn blog en meedoet met mijn candy! Ik heb even op je blog gekeken maar jij maakt ook prachtige kaarten! Een kaartje ga ik niet meer redden voor 3 november, maar ik wil je wel al alvast een fijne dag toewensen....

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jackelien, ik ga je candy op mijn blog plaatsen hoor en doen mee.

    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen