Volgers

27 feb 2015

Baby kaart

Hallo Dames
Deze kaart heb ik vanmorgen gemaakt.
De stempel is van Magnolia en ingekleurd met derwents.
Het papier komt allemaal uit mijn restjes la heb me voorgenomen dat eerst op te
maken.
Voor ik ander papier of een blokje pak.
Dit is het geworden.


Met deze kaart zou ik graag mee willen doen aan de volgende challenges

* Magnolia forever baby

* Time for magnolia challenge fav stempel plus kleur

* Anma creatief feest

* Cheerfull sketches challenge blog schets

Liefs Jackelien

5 opmerkingen:

  1. Wat is dit weer een lief kaartje geworden.
    Dank je wel voor je deelname aan Cheerful sketches.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje zeg! Dank je wel voor het meedoen met onze challenge op Cheerfuk Sketches!

    Liefs,
    Marjoleine (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor het mee doen met deze kaart bij Time For Magnolia challenge.
    Lieve groetjes Marrie,
    TFMC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve kaart zeg, de baby Magnolia blijft zo'n schatje !!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij TFMC !!
    Lieve groet, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen